Onze huisregels.

1. Behandeling geschiedt op afspraak. Er wordt speciaal voor u tijd gereserveerd en u wordt gevraagd op tijd te komen. Verhindering dient u minimaal 24 uur van te voren kenbaar te maken zodat wij nog in staat zijn een andere patiënt voor die tijd op te roepen. U kunt ons bellen, mailen of het antwoordapparaat inspreken. Zo voorkomt u dat wij de kosten alsnog bij u in rekening moeten brengen.

2. Aan de patient wordt in rekening gebracht de behandeling volgens de UPT lijst. Deze lijst bevat uniforme particuliere tarieven en wordt elk jaar vastgesteld in overleg tussen overheid, verzekeringen en beroepsgroep.

3. Aan u wordt gevraagd om wijzigingen in uw persoonsgegevens, verzekeringsmaatschappij of in gezondheid te allen tijde door te geven.

4. Na afloop van de behandeling wordt de rekening via een pinautomaat direct door u voldaan. Indien dit voor u problemen geeft, wilt u ons daarover vantevoren informeren? Wij zullen samen met u naar een oplossing hiervoor zoeken.

5. Een aantal dagen van tevoren ontvangt u of uw kind een email ter herinnering van uw afspraak. Dit is een service. Te allen tijde bent u zelf verantwoordelijk voor de gemaakte afspraak. Bij uw eerste bezoek dient u de gezondsheids vragenlijst mee te nemen, deze kunt u hier downloaden, deze kunt u meenemen bij uw eerste bezoek.

6. Omdat zowel wij als de tandarts in uw mond werken is het voor een goede behandeling noodzakelijk dat er overleg/communicatie met uw tandarts is. Dit doen wij wanneer nodig telefonisch, maar ook sturen wij na iedere behandeling een rapportage aan uw tandarts. Wanneer u hier bezwaar tegen heeft, verzoeken wij u dat bij uw eerste bezoek aan ons te laten weten.

Mondzorgpraktijk Veenendaal, 2018